Maiczny dywan-podłoga interaktywna

Nowy

9 485,00 zł

Więcej wiadomości

Magiczny Dywan – wersja FUN

Czym jest Magiczny Dywan?
Magiczny Dywan to zintegrowany system czujników ruchu, który zawiera w sobie projektor, komputer i moduł interaktywny. Jego funkcjonalność umożliwia szerokie zastosowania w każdym pomieszczeniu, na jasnym i jednolitym podłożu. Obraz wyświetlany na podłogę tworzy wirtualny „magiczny dywan”, na którym uczestnicy przeżywają wspaniałe przygody, począwszy od gier i zabaw ruchowych, po edukację poznawczą ze wszystkich dziedzin wiedzy, a na interaktywnych reklamach kończąc. Osoba, podczas zabawy, integruje się w jej tok, za pomocą ruchów rąk lub nóg. Wielkość wyświetlanego obrazu zależy od wysokości zawieszenia urządzenia nad powierzchnią podłogi i zbliżona jest do prostokąta o wymiarach 2 X 3 metry. Zaletą jest niezwykła łatwość obsługi, wyłącznie za pomocą pilota zdalnego sterowania. Jest to zasada zbliżona do obsługi domowego telewizora. Magiczny Dywan to podłoga interaktywna zaprojektowana przez polskich inżynierów.


Dla kogo przeznaczony jest Magiczny Dywan?
Magiczny Dywan wraz ze swoimi animacjami przyciąga odbiorców, co powoduje, że produkt ten ma bardzo szerokie zastosowanie:
  • · rehabilitacja dzieci, młodzieży i osób starszych,
  • · przedszkola i szkoły(gry i zabawy, nauka, współpraca, rewalidacja),
  • · ośrodki zabaw dla dzieci (sale zabaw, świetlice, domy kultury),
  • · miejsca kultury (muzea, wystawy, spektakle),
  • · branża reklamowa (targi, konferencje, dni otwarte, imprezy),
  • · miejsca ekspozycji (galerie handlowe, sklepy, hotele, kluby).

Edukacja przez zabawę!

Pakiet Funtronic Fun przeznaczony jest dla żłobków,przedszkoli, klas startowych (0-3) w szkołachpodstawowych, sal zabaw i innych miejsc pobytu dzieci. W skład zestawu wchodzi 29 gier i zabaw.

Woda
Gra symuluje ruch wody. Wystarczy wejść na planszę i poczuć się tak, jakbyśmy po niej chodzili. Aktywizuje dziecko do wykonywania różnego rodzaju ćwiczeń ruchowych. Pozwala także na wykorzystanie realnych przedmiotów. Postaw papierowy statek na wodzie i dmuchając na niego obserwuj, jakie smugi będzie zostawiać.

Planety
Gra polega na odgadnięciu wyglądu planety. Na panelu sterującym statku kosmicznego pojawia się nazwa, a na ekranie 3 ilustracje planet. Aby wskazać właściwą, wystarczy na nią wskoczyć lub tupnąć nóżką. Odpowiedni dźwięk mówi nam czy odpowiedź była dobra czy zła.

Kolorowe pianino
Pianino umożliwia dziecku zagranie dowolnej melodii poprzez tupanie nogą lub uderzanie ręką w odpowiednie klawisze. Można ją wykorzystać do różnych zajęć, np. do nauki kolorów w języku angielskim.

Tropiciele śladów
Dziecko tropi zwierzątka po śladach, jakie zostawiają na planszy. Jeśli zadanie będzie wykonywane zbyt wolno, ślady znikną i grę będzie trzeba rozpocząć od nowa. U celu, dziecko zobaczy, jakie zwierzątko tropiło.

Elf
Zabawa polega na takim sterowaniu elfem, by zebrać jak najwięcej prezentów w ciągu 4 minut. Postacią kieruje się stojąc u dołu obrazu i tupiąc nóżką pod spadającą paczką. Elf przybiegnie i złapie ją. W nagrodę dziecko może odkopać ze śniegu tajemniczy przycisk i nacisnąć go.

Foka i rybki
Zabawa polega na złowieniu jak największej liczby płynących rybek. Aby pomóc foce złowić rybkę, należy stanąć z boku ekranu i tupnąć nóżką na wprost płynącej rybki. Foka przesunie się i połknie ją. Trzeba się spieszyć, bo rybki płyną coraz szybciej.

Liście
Dzieci rozgarniają liście za pomocą nóg lub rąk podobnie, jak to robią jesienią w parku. Należy jednak uważać, bo wiatr psotnik będzie się starał ponownie je nawiewać. Gra pozwala na zabawę i relaks większej liczby uczestników.

Miś szuka miodu
Uczestnicy muszą odnaleźć jak naj- większą ilość garnuszków z miodem, omijając fruwające pszczoły, które również mają na niego ochotę. Aby zaznaczyć garnuszek dziecko wskakuje na niego, tupie nogą, macha nad nim ręką lub głową.

Słoń i cukier
Gra polega na zebraniu wszystkich kostek cukru. Aby to zrobić, wystarczy tupnąć na nie nóżką lub machnąć nad nimi rączką. Trzeba uważać na słonia, bo on też bardzo lubi cukier i chętnie go zjada. Gdy zje kostkę cukru, robi sobie krótką drzemkę. Mamy wtedy szansę odzyskać utracony cukier.


Grzybobranie x2
Celem gry jest zebranie pojawiających się na leśnej ścieżce grzybków. Aby je zebrać wystarczy na nie tupnąć nóżką. Jednocześnie trzeba uważać na jeże, które też mają na nie ochotę. Gdy dotkniemy jeża, ten zabiera nam zdobyty wcześniej grzybek. Należy także pamiętać, aby trzymać się wyznaczonej ścieżki i nie obudzić sowy! Gra rozwija spryt i refleks.

Bananowa kraina
Gra polega na zerwaniu jak największej ilości kiści bananów zanim spadną one na ziemię. Aby pomóc małpce zerwać banany uczestnik staje na dole obrazu i tupie nóżką pod odpowiednią lianą. Małpka wskoczy na nią i zerwie banany. Trzeba się spieszyć, bo banany spadają coraz szybciej! Gra uczy dokładności i refleksu.

Sprytny Dino
Gra polega na zebraniu jak największej ilości jajek zanim spadną na ziemię i się rozbiją. Aby pomóc Dinowi złapać jajko, należy stanąć u dołu obrazu i tupnąć nóżką pod spadającym jajkiem. Dino przybiegnie i je pochwyci. Trzeba się spieszyć, bo jajka spadają coraz szybciej.


Kwiatki i cyferki
Zadanie polega na zaznaczaniu kwiatków w kolejności pojawiających się cyferek od 1 do 9. Aby to zrobić wystarczy wskoczyć na kwiatek lub tupnąć na niego. Można też machnąć nad nim ręką lub głową. Gra rozwija refleks i koncentrację.

Kamyczki
Gra polega na skakaniu po kamieniach w kolejności pojawiających się cyferek od 9 do 1. Aby zaznaczyć kamyczek należy na niego wskoczyć lub machnąć nad nim ręką. Gra rozwija spostrzegawczość i koncentrację.

Piłka nożna
Gra polega na strzelaniu goli przeciwnikowi. Dziecko porusza piłką poprzez wskoczenie na nią lub tupnięcie nogą. Wygrywa uczestnik, który strzeli najwięcej bramek.

Archeologia
Zabawa polega na wyszukiwaniu skarbów w piasku. Można do niej użyć szczotki na długim kiju lub zwykłej zmiotki by za jej pomocą usunąć piasek z planszy. Jak wszystko zostanie dokładnie zamiecione ukażą się różne przedmioty z danej epoki. Gra wymaga cierpliwości i dokładności.

Kwiatki i literki
Zadanie polega na zaznaczaniu kwiatków w kolejności pojawiających się liter od A do Z. Aby to zrobić wystarczy wskoczyć na kwiatek lub tupnąć w niego nóżką. Można też machnąć nad nim ręką lub głową. Gra rozwija refleks i koncentrację.

Super tenis
Uczestnicy gry mają szansę serwować i odbijać wirtualną piłkę do tenisa. Aby zaserwować należy machnąć nóżką nad piłką. Aby odbić piłkę przesuwamy rakietę nogą lub ręką w odpowiednie miejsce. Gra przeznaczona dla 2 graczy.

Pękające baloniki
Zabawa polega na przebijaniu latających baloników wskakując na nie lub machając nad nim rączką. Gra pozwala wykorzystać nadmiar posiadanej przez dzieci energii przed kolejnym zadaniem lub działaniem wymagającym większego skupienia.

Skok w dal
Zabawa polega na oddaniu jak najdłuższego skoku. Należy stanąć na pole START, poczekać na sygnał i skoczyć tak daleko jak się tylko potrafi. Po serii pięciu skoków pojawią się ich wyniki każdy zaznaczony innym kolorem. Długość skoków dzieci mogą też mierzyć same za pomocą kroków lub miarki.

Wesołe minki x3
Dzieci muszą odnaleźć smutne minki i odczarować, by były znowu wesołe. Aby to zrobić należy klepnąć je rączką lub tupnąć na nie nóżką. W razie pomyłki, zawsze można się poprawić. Gra dostępna jest jeszcze w opcji Minkowa Plansza i Minkowe Puzzle.


Wikingowie
Zadaniem dziecka jest podążanie szlakiem statku Wikingów i najszybsze zebranie wszystkich skarbów, które się pojawiają na jego drodze. Jeśli zadanie będzie wykonywane zbyt wolno, skarby znikają i grę należy rozpocząć od nowa.

Wyraź siebie
Najważniejsza zasadą tej gry jest… brak zasad – ogranicza nas tylko nasza własna wyobraźnia i pomysły. A zatem użyj swojej wyobraźni i narysuj to, o czym pomyślisz używając rąk i nóg. Do wyboru są 3 kolory, które mieszając się ze sobą tworzą nieograniczoną paletę barw.

Kręgle
Zabawa w kręgle to emocjonująca gra, w której liczy się celność i uczciwa rywalizacja. Podobnie jak w prawdziwej grze, uczestnicy zbijają kręgle i zdobywają punkty. W wersji na podłogę interaktywną jako kulę można wykorzystać rekwizyt w postaci piłki lub innego dowolnego kulistego przedmiotu. Zmniejszając kulę, podnosimy poziom trudności.

Mistrz Kierownicy
Poruszanie się autem po drogach miast jest przygodą, w której liczy się czujność i szybkość reakcji. Manewrując autem uczestnik gry wymija ciężarówki i inne obiekty, które znalazły się na drodze. Cel jest prosty – bezpiecznie przejechać zaplanowaną trasę w odpowiednim czasie, bawiąc się przy tym i spędzając radośnie czas.

Rakiety
Zadaniem dziecka jest przejęcie jak największej liczby rakiet, które zdążają w kierunku planety. Wystarczy wskoczyć na nie lub machać nad nimi rączka, aby przerwać ich lot. Zabawa jest dostępna w trzech trybach – łatwy, trudny i średni.


PARAMETRY MAGICZNY DYWAN 2.0

Przeznaczenie: edukacja, rewalidacja, rozrywka

Ilość zasobów: Ponad 100

Produkcja: Polska (patent)

Wielkość obrazu z wysokości 3.0 m 200×270 cm

Jasność projektora: 3200 ANSI

Bezpieczeństwo: Wysokie, elementy zamknięte w obudowie

Internet: tak (Wi-Fi lub kabel)

Możliwość zdalnej aktualizacji i dodawania gier: tak

Automatyczne przełączanie gier:tak

Zasilanie: 230V

Serwis: Pełen w Polsce

Oprócz powyższych zasobów dostępne są dodatkowe gry czy pakiet języka angielskiego!

Magiczny Dywan (urządzenie) + pakiet rewalidacyjny 9890,00pln

Magiczny Dywan (urządzenie)+ pakiet gier dla klas 4-8 - wersja EDU 9890,00pln

Magiczny Dywan (urządzenie) + pakiet gier dla klas 4-8 + angielski quiz dla przedszkolaków ANG I

10050,00pln

Jeśli są Państwo zainteresowani zakupem Magicznego Dywanu w wersji EDU lub REW prosimy o przesłanie zamówienia na adres:

pomocedlaszkol@wp.pl